tiistai 7. heinäkuuta 2009




Olisin voinut aloittaa blogin, joka kertoo vauva-arejesta, mutta koska se täyttää koko päiväni, niin kirjoitankin nyt jostakin aivan muusta!






Kynnet on vanha harrastukseni, joka on aina välillä elänyt hiljaiseloa, melkeinpä kuollut. Nyt olen taas innostunut, ehkä vähän liiankin innostunut välillä. Aina inspiraation sattuessa ei vapaita kynsiä ole tarjolla, joten joudun poistamaan ja laittamaan omiani aika usein.






Olettehan kai kuulleet jo Minxeistä? Siis niistä, mitkä Lady Gagallakin on kynsissään, metallinhohtoiset, ihanat! Ne oli niin hienot, että pakkohan Minxejä oli kokeilla! Ja tältä ne näyttää mun käsissä. OK, olisin voinut olla vähän huolellisempi niiden laittamisessa, mutta oli kiire!



Nyt mun omat kynnet odottaa taas laittajaansa, eli minua! En osaa päättää laittaisinko valkoisen kärjen, sellaisen luonnollisen valkoisen. Tekisinkö sen akryylillä vai geelillä. Kynsipetiin pitää kuitenkin saada joku kiva, luonnollinen sävy ja vähän kimalletta sekaan, ei kuitenkaan glitteriä tällä kertaa. Poistin kynteni eilen, sitä ennen ne näytti tältä:








Ja sitä ennen tältä:




Nyt mun kynnet siis odottelee seuravaa inspiraatiota. Rakennekynnet on ollut kynsissä kauan, mutta kynnet on hyvässä kunnossa, kovat, kestää tän näppäilynkin mainiosti. Osoitus siitä, että kannattaa hoitaa kynsiöljyllä kynttä silloinkin, kun on rakennekynnet!

Ihanan joutavanpäiväistä tekstiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti